Február 16-án megszületett Barnuskánk, a második gyermekünk. Telve van a szívünk hálával és örömmel, hogy minden rendben zajlott a körülményekhez képest. Készítettem egy kis klipet róla, hogy nektek is bemutathassam családunk új tagját. Ezeken a képeken még nagyon csöppnyi volt, mindössze két kiló, hiszen a fotók öt napos korában készültek, és 34 hétre született. Fogadjátok szeretettel!

 

Tegnap este fürdés előtt méredzkedtünk, és hála Istennek, már három kiló a drágánk /tegnap volt 1 hónapos/, ki van kerekedve, jókedvű, huncut, és imádja a hasát. Egyre gyönyörűbb. Nem győzünk betelni vele. De ahogy az lenni szokott, pont most romlott el a fényképezőnk, így friss fotókkal egyelőre nem szolgálhatok sajnos. Érjétek be egy elfogult édesanya áradozásával, és higgyetek vakon nekem!

  Ugyancsak tegnap voltunk harmadszor csavarogni Barnussal, ebben a hol hószállingózós, hol napsütéses, szeles időben, de annyira élveztem! Alig vártam, hogy a babakocsiba tehessem, és irány ki a szabadba vele. Úgy érzem, végre újra ÉLEK, ahogy nagyokat harapok a friss, üde, tavaszi levegőből. Már el is felejtettem, milyen szép a világ körülöttem, annyira bezárkóztam az utóbbi hónapokban. Főleg a kórházi időszak alatt, de előtte is. Csodálatos érzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr361368055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása