Szeretek időnként játszani. Mahjong, egy kis logikai játék vagy stratégiai, és ma is keresgéltem bevallom valami kis unaloműzőt. Na, találtam valami nagyon durvát! Én még életemben ilyen udorító játékot nem láttam! Lehet, hogy prűd vagyok?

A játék lényege, hogy építsd meg saját temetkezési vállalkozásodat! Kezdd el a bizniszt egy db ásóval, és fejleszd a "szerszámkészletet", a sírboltokat, sírhelyeket vásárolhatsz, temethetsz kedvedre királyokat, királynőket, ahogy a játékban egyre több pénzre teszel szert.

Hát nem tudom... Nektek mi a véleményetek? Ti megengednétek a gyerekeiteknek , hogy ezzel játsszanak? Ami engem illet, undorodom. De döntsetek ti magatok! Jó "játékot"!

http://www.arcadetown.com/mrjonesgraveyardshift/game.asp

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr311367972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása