Ajándék

2007.10.22. 06:33

Ma megajándékoztál valamivel, ami többet jelent nekem a világ minden kincsénél. Azt adtad, amire a leginkább vágyódtam, és amit pénzzel nem lehet megfizetni. Hogy bízhatok benned. A napló, amit ajándékba kaptam most tőled, és a hozzá fűzött szavaid mélyen megindítottak. Nem is gondolnád, mennyire. Azt mondtad, hogy ha egyszer elköltözöm az Úrhoz, a naplóim ott lesznek majd mellettem. Ez annyit jelentett, tudom, hogy soha, semmilyen körülmények közt nem fogod megsérteni a lelkem azzal, hogy betörsz a legbelsőbb énem burkaiba. Köszönöm. Alázatra indítasz, érzem, Jézus szeret engem rajtad keresztül. Tudod, mit? Aki ennyire szeret, megérdemli, hogy bepillantást nyerjen a szívembe még mélyebben. Gyere és kutass át teljesen! Bízom benned! És nagyon-nagyon szeretlek, lelkem minden porcikájával, legdrágább férjem!

Románc a titka, ezt mondják sokan.

De láttam, elbukhat, ha nem hitből fogan.

Csak ha áldozatkész vagy,

szerelmed úgy lesz igaz.

És te félretoltad vágyaid - bizonyítva, enyém vagy!

Mert karja voltál, mely vigyázott rám,

mely megvédett, ha fújt a szél.

Szíve voltál, ami szeretett mindig,

de nem tudtam elhinni még.

Keze voltál, mely szolgált nekem,

a mosolyt az arcodon nem felejtem el.

És ha kétség kínozott, van e Isten odafenn -

a szerelmed lett válasza nekem!

Őszintén adtál, mint Jézus tette,

megmosva lelkem Isten Szent Igéjével.

S most tisztán állok itt,

hiszen pajzsként véd a hit.

S mert úgy szerettél, mint senki más,

így végre érzem már:

Hogy karja voltál, mely vigyázott rám,

mely megvédett, ha fújt a szél.

Szíve voltál, ami szeretett mindig,

de nem tudtam elhinni még.

Keze voltál, mely szolgált nekem,

a mosolyt az arcodon nem felejtem el.

És ha kétség kínozott, van e Isten odafenn,

a szerelmed így válaszolt: Igen!

Kértem Istent, vezessen, ez az érzés tiszta e,

de hogyan tudnám elhinni, hisz úgy fáj még a seb.

De a könnyeken át megláttam,

te vagy az egyetlen!

Így rájöttem, hogy Isten volt,

ki általad szeret engem!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr871368197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása