Jézus mondja:

 

"Ne nyugtalankodjék a ti szívetek:

higgyetek Istenben, és higgyetek Énbennem.

Az én Atyámnak házában pedig sok lakóhely van;

ha pedig nem volna, megmondtam volna nektek.

Elmegyek, hogy helyet készítsek néktek.

És ha majd elmegyek és helyet készítek néktek, ismét eljövök és magamhoz veszlek titeket: hogy ahol én vagyok, ti is ott legyetek.

És hogy hová megyek én, tudhatjátok; az utat is tudhatjátok."

 

Monda néki Tamás:

"Uram, nem tudjuk hová mégy; mimódon tudhatjuk azért az utat?"

Monda néki Jézus:

"ÉN VAGYOK AZ ÚT AZ IGAZSÁG  ÉS AZ ÉLET. SENKISEM MEHET AZ ATYÁHOZ, HANEMHA ÉNÁLTALAM. Ha megismertetek volna engem, megismertétek volna az én Atyámat is; és mostantól fogva ismeritek őt, és láttátok Őt. "

Monda néki Filep:

"Uram, mutasd meg nékünk az Atyát, és elég nékünk!"

Monda néki Jézus:

"Annyi idő óta veletek vagyok, és mégsem ismertél meg engem, Filep? Aki engem látott, látta az Atyát; mimódon mondod azért te: Mutasd meg nékünk az Atyát? Nem hiszed é, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya Énbennem van? A beszédeket, amelyeket én mondok néktek, nem magamtól mondom, hanem az Atya, Aki énbennem lakik, ő cselekszi e dolgokat."

 

János 14:1-10

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr211367967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása