Nagyon kedves barátokra találtam itt köztetek. Némelyőtök tanácsai szívbemarkolóak voltak, és el is határoztam, hogy ha törik, ha szakad, megpróbálok neki eleget tenni. Elvégre szerettek, szeretlek titeket, tudom hogy jó szándék vezérelt benneteket, mikor a fülembe suttogtátok: pihenni kellene, Hajnaliszellő, különben annyi ereje sem lesz a szelednek, ami megrezegtessen egy tollpihét...

Na, én pihentem.

Így ni:

1. Barnuskát etettem, jól lehányt, legalább 15x a héten. /ez felér 20 perc relaxációval!/

 

2. Kakis-pisis pelust cseréltem, napi 6 db, az asszongya, hogy még barátok közt is 42 db izomerő-fejlesztő gyakorlat, nem beszélve a tüdő-kapacitás nagyfokú növekedésével, amit a visszatartott levegővel értem el! Mindenkinek csak ajánlani tudom, sokkal hatékonyabb, mint lefutni 2 km-t!

 

3. Mikor épp aludt a kicsinyem, elsőszülöttem ápolgattam, lázát csillapítottam, hányását törölgettem, tiszta pizsibe bújtattam. Sokat fejlődött a türelmem e téren a héten, és főleg, számtalan alkalmam nyílt elmélyülni Thomas a gőzmozdony rejtelmes történeteibe, mivel annyit meséltem, hogy feldagadt a szám. De pihentető volt, csak addig olvastam fel, míg az izomlázat bizton elkerültem.

Ja, elfelejtettem mondani, hogy persze drága férjem is tüsszentgetett rendesen, és ő volt a "legrosszabbul". Így őt is ápolgattam, akár a virágoskertet.

4. Mikor már nagyon elúntam a semmittevést, gyorsan előkaptam kedvenc gumikesztyűimet:

5. És aztán pedig:

6. Ez alatt annyi energiára tettem szert, hogy még erre is futotta:

 

Iszonyú jó hetem volt, ennyit még életemben nem pihentem, komolyan mondom. Csak egy dolog hiányzott, nem fogjátok elhinni, hogy mi...))) - egy házvezetőnő!!!!

Levonva a konzekvenciákat: még mindig iszonyú fáradt vagyok, azt hiszem ez így is marad, míg kis "gyémántcsiszoló üzemem"-ben a csemetéimet csiszolgatom, csinosítgatom, nevelgetem, és míg hajam őszbe nem vegyül. (Habár ez utóbbi, hmmm, azt hiszem, már erősen vegyül...)

Jaj! Már megint sír is a kicsi. Ennyi időm volt. Katt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr291368025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása