Köszönök mindent!

2007.11.26. 09:37

Ma nagyon kevés idő áll rendelkezésemre írni, emiatt itt köszönném meg minden kedves és kevésbé kedves hozzászólónak, hogy szóba állt velem, beszélgettünk, eszmét cseréltünk. Továbbra is célom, hogy jobban megismerhessetek, engem, nem egy mű-"szellőt", igazán engem, és a gondolataimat, érzéseim, hitvilágom. Mert így vagyok önazonos. Furcsa szerzetnek tűnhetek, akár, mint aki a Marsról érkezett, pedig sok hozzám hasonló ember él kis országunkban, világunkban. Több millió. Szeretek bátorítani, vígasztalni, és nagy örömömre szolgál, ha valalkit védelmembe vehetek. Ilyen vagyok mindenhol, itthon a családom körében, munkahelyen, a gyülekezetben, a városban, bárhol. Itt a blogtérben is. Elférünk mi itt szerintem, ti ilyenek, én meg emilyen. Nagyon örültem, mikor a YouTube-on böngészve ráakadtam erre a dalbetétre az Egyiptom Hercege c. rajzfilmből. Szeretettel ajánlom, hallgassátok meg, és legyen nagyon áldott, szép napotok!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr341368164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása