Kedves blogteres csajok!

2007.10.07. 04:05

Kedves Blogteres Csajok, illetve azok, akiknek elege lett az utóbbi időben a blogterből!

Szomorúan olvastam, hogy jobbról-balról írjátok, abbahagyjátok az írást. Nagyon rövid ideje vagyok itt, és nem ismerhetem még mindannyiótok írásait, de arról meggyőződhettem, hogy mindannyian értékes, tiszteletre méltó emberkék vagytok, legyen provokatív, elgondolkodtató vagy népszerű, amiről szót emeltetek. Bennem személy szerint tiszteletet ébreszt, ha bárki - legyen az férfi vagy nő - beenged egy pillanatra a privát szférájába, és a legbensőbb gondolatait, fájdalmait megosztja "velem". Tudom, hogy nem személy szerint velem, de szerintem értitek, mire gondolok. Merthogy tiszteletre méltó, amit tesztek, teszünk. Persze vannak mások, akik ezt nem így gondolják, sőt, sportot űznek abból, hogy trágár és ordenáré stílusukkal megsértsenek, megbántsanak embereket, akik nem azért jöttek ide, hogy népszerűek legyenek, nem "karriert" építenek, csak közölnek. Mert ezer élményünk van, fájdalmaink, örömeink, felháborodásunk, vagy éppen csalódásunk, ami naplóért kiált. Én is ezért jöttem. Önmagam igyekszem lenni, míg megint mások igyekeznek elrejteni valódi önmagukat.

Csajok és Srácok! Ne felejtsétek el, hogy a 99,9%-a a beszólóitoknak maszkot visel, nem merne szemtől-szemben odaállni elétek, hogy a szemetekbe mondja, amit gondol, mert ahhoz túl gerinctelen és gyáva. Macho-k, akik a gyerekkorom játszótereit juttatják eszembe, akik nagyfiúnak és nagylánynak képzelve magukat, az összes hintát és mászókát elfoglalva szotyizgattak, azt gondolván, hogy nekik itt már területfoglalási engedélyük van. Otthon meg anyuka vagy apuka jól pofán vágta őket, hogy jobb lesz, ha lejjebb adják kicsit. A legtöbbjük csak a gép mögött ülve fene nagy legény, onnan könnyű megszólni mások szenvedéseit, vagy botladozásait. De ha ki kellene jönni a rivaldafényre, elszaladnának, mint a pondró. Sajnálni kell őket, én személy szerint imádkozom értük, de semmi esetre sem megfutamodni. Mindenkinek helye van itt. Fiatalnak, öregnek, szegénynek, gazdagnak, fiúnak, lánynak, buddhistának vagy kereszténynek... stb. Szóval mindenkinek. Szerintem elég nagy a világháló, hogy elférjen benne bárkinek bármilyen gondolata. Ez minden, amit erről mondani tudok, Forrest Gump-ot idézve.

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr541368205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása