Én hiszek

2009.07.17. 07:06

Van egy titkos helyem. Oda bújok, ha fáj valami, vagy ha találkozni szeretnék Veled. Már nem kell a "Fa", ami alatt nevelgettél, mégis elrejtőzöm. Nem akarom, hogy megzavarja a perceket, melyeket Veled tölthetek bármi is. Szeretném, kívánom, vágyódom, lelkem eped a Hangod után! Ígyhát kinyitom a "leveleidet", melyeket nekem írtál, személyesen.

 

Jól van, Uram, szívesen megteszem:

Én hiszek!

Hiszek Benned!

a csodáidban,

a gyógyításodban,

a szeretet erejében,

a Kereszben,

abban, hogy Általad győztes vagyok, és így futhatok előre a célig.

Én hiszek!

Nem lennék senki, ha Te nem találtál volna rám, és talán már nem is léteznék. Reményem és mindenem vagy, a "Hajnalcsillagom", akire rábíztam az életem egykor. Ma is rátámaszkodom erős Karodra, és ott nyugszom el.

Az éjszaka szűnik már, azt súgod!

Kételyek,

sötétség,

fájdalom,

tűnik már!

Úgy várom már Uram azt a napot, mikor végre megláthatlak szemtől-szemben! Mikor odaborulhatok a lábaid elé, és jól kisírhatom magam a jelenlétedben. Mikor megcsókolhatom átszegzett lábaidat, és felnézhetek drága - eddig ismeretlen és mégis ismerős - gyönyörű Arcodra!

Nekem Te vagy a legnagyobb csoda a világon, és hogy Hozzád tartozhatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr471367987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása