Pásztorom az Úr

2009.04.18. 06:21

Az alábbi dicséretet dicséretet eddig azért nem tettem fel, mert én éneklem, és mert nem igazán jó minőségű, otthoni felvétel. De ma reggel erre indított a Szentlélek, így szeretettel kívánok minden kedves blogteresnek, barátnak, ismerősnek, testvérnek, rokonnak gyönyörű, áldott napot általa! Elnézést, ha rémes minden, a szándékot nézzétek! Meg azt, hogy Istennek énekeltem.

 

 

Pásztorom az Úr,

s míg előttem az út,

amerre Ő vezet, megyek én.

Mellette döntöttem,

hogy Hangját figyelem,

és bármerre vezet,

megyek én.

 

Lehet az rét vagy gyenge pázsit,

vagy egy hűvös kis patak.

Az én Pásztorom mindig mellettem van!

Ha sötét völgybe kell leszállnom,

vagy egy nagy hegy állít meg:

az én lelkem Pásztora

mindig vezet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr151368041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása