Tulajdonképpen nem is tudom, min vagyok úgy fennakadva. Az emberek ilyenek. A keresőkre gondolok. Azokat a kedves személyeket értem ez alatt, akik még nem találkoztak az Élő, csodálatos Jézus Krisztussal. De meggdöbbentő, hogy hová szalad a világ. Mindenkinek a szívében van egy Jézus-alakú űr, amit csak Ő képes betölteni. Mi, gyarló emberek pedig igyekszünk azt mindenféle mással betölteni. Hamis vallásokkal, drogokkal, szex-szel, élvezeti cikkekkel, pénzzel, munkával... szerintem mindenki tudja, mire gondolok. Jézus azt tanítja a Bibliában, hogy van egy keskeny út, ami az örök életre visz, és kevesek járnak azon, és van egy nagy és széles út, ami pedig a kárhozatra visz, és azon bizony rengetegen menetelnek. De miért olyan nehéz észrevenni az útjelző táblákat? Porosak talán? Nem elég csicsásak? Túl unalmasnak tűnik?

Olvasgatom a blogokat, különösen szeretem az én-blogokat, hiszen azok emberi gondolatokat közölnek, remélhetőleg valódi és nem cyber-érzéseket. Nagyon szeretem az embereket, és féltő aggodalmam már-már odáig fajul, hogy nem szeretném, ha a tudatlanság-szülte kétségbeesett keresésük az én bűnöm vagy lustaságom miatt történne. Én meg szeretném tenni a magam dolgát, elmondani, hogy Jézus Krisztus a Királyok Királya, rajta kívül nincs más út!

Nem tudom, belegondolt e valaki, hogy vajon Jézusnak miért is kellett meghalnia. Nem azért, mert hiba csúszott volna az igazságszolgáltatásba, sem nem azért, mert Jézus megérdemelte volna. Jézus szűztől született, a Szentlélek által, és teljesen bűntelen volt. Ez azért volt lehetséges, mert Ő 100% Isten és 100% ember volt. Mondhatod, hogy nana! Akkor ez már 200%! Igen. Sőt, ezer. Emberileg ezt mi nem vagyunk képesek felfogni, még kevésbé matematikailag leredukálni. Ő Isten, a Mindenható és Mindent tudó! Én úgy is hívom, az "Álruhás Király", aki azért született meg, mert Ő maga úgy döntött, hogy magára akarja venni az emberiség minden bűnét, beleértve az én bűneimet is, a múlt, a jelen és jövő bűneit is, és Ő szeretne lenni az a bizonyos Bárány az Oltáron, ami feláldoztatik. Amíg az Ószövetségi időkben a bűnöket Isten állatáldozatok bemutatásán keresztül bocsátotta meg az emberek bűneit, addig Jézus eljövetelével valami nagyszerű történt. Egyetlen áldozat kellett már csupán - Ő volt Jézus Krisztus. Borzasztóan szenvedett értünk a kereszten, nem a nyakában hordta a rómaiak szörnyű kivégző eszközét, hanem fenn függött rajta.

Kifolyt drága vére értünk, és azon felül, hogy szó szerint felrobbant a szíve a kereszten - ami a kivégzés utolsó mozzanata volt ennél a halálnemnél - , a legborzasztóbbat is átélte értünk. Az Atya ráterhelte minden bűnét a világunknak, és el kellett, hogy forduljon Tőle. A saját gyermekétől!

Magára kellett, hogy hagyja Őt a kereszten a legnagyobb szenvedésben, mert Isten emberszerető, de bűngyűlölő, így a bűn miatt nem nézhetett Rá Krisztusra.

Ezért kiáltott fel Jézus a kereszten, hogy:

"Én istenem, én istenem, mért hagytál el engem!"

Számomra nincs drágább dolog, mint amit Jézus tett értem. Ezzel megmutatta, hogy mennyire szeret, hogy ő sokkal előbb szeretett már engem, mint én egyáltalán léteztem volna.

Az Evangélium, vagyis az Örömüzenet ez. Jézus meghalt értem és érted, és nekünk nincs más dolgunk, mint elhinni ezt, és elfogadni. Elvenni Tőle az örök életet. Hogyan? Imádkoztam 11 évvel ezelőtt, segítettek kedves keresztény testvéreim abban, hogy mit is mondjak, mert fogalmam sem volt, hogyan szólítsam meg a Mindenható Istent. Egyszerűen imádkoztam akkor, te is elmondhatod pl. ezt az imádságot, de a saját szavaid is megteszik.

"Jézus, hozzád jövök. Rájöttem, és megértettem, hogy értem és miattam haltál meg a kereszten. Nem keresek kibúvókat, nem magyarázkodom, látom, hogy bűnös vagyok. Kérlek bocsásd meg a bűneimet, és adj nekem örök életet. Költözz a szívembe és add az újjászületést. Tudom, hogy Te vagy a Krisztus, és Téged akarlak követni, szolgálni ezután. Szentlélek, kérlek gyere az életembe, és taníts, formálj, növessz! Pecsételd el a döntésemet, amit most tettem. Elhiszem, hogy Jézus vére elég nekem, és benne van a szabadság, gyógyulás és öröm. JÉzus nevében, AMEN."

Valahogy így hangzott annak idején az imádságom. Azóta sok-sok emberrel engedte meg Jézus, hogy elimádkozzam ezt az imádságot, akiknek hozzám hasonlóan gyökeresen megváltozott az életük. Szeretett és elfogadott gyermekek lettünk, szeretetből és nem félelemből igyekszünk engedelmeskedni Neki, félem az Istent, de nem félek Tőle.

Jézus beszél a Bibliában arról, hogy az utolsó időkben hamis próféták jelennek meg és antikrisztusok, akik megpróbálják félrevezetni az embereket. Nyugodtan olvass bele a Máté vagy Lukács evangéliumba, meg fogsz döbbenni, hogy igazam van. Na, nem miattam, hanem Isten miatt! Én csak egy kicsike láncszem vagyok az Ő hatalmas művében. A hamis tanítókkal nagyon kell vigyázni, mert bár szépen szólnak, de eltértek a Biblia üzenetétől, ami tudjuk, hogy a Teljes Írás Istentől Ihletett, vagyis Isten a Szentlélek által jelentette ki magát emberek segítségével, így született a Biblia. /Szeretném, ha tudnád, hogy az Ige nem egy történelem könyv. Amíg persze meg nem térsz, és a Szentlélek be nem költözik a szívedbe, nem fogsz belőle semmit érteni. De amint valóban Istenhez tartozol, csoda történik, megnyílik az Ige előtted. Velem is ez történt, ahogy sok millió kereszténnyel is a világon./ A hamis próféták "üzenete" egyértelműen nem Istentől jön. Erre bizonyíték a Biblia, hiszen a Biblia lapjaihoz egy betűt sem szabad hozzátenni, vagy elvenni belőle, sőt, Jézus a Jelenések könyvében elég komolyan figyelmeztet, hogy aki hozzátesz vagy elvesz ennek a könyvnek a kijelentéseiből, átkozott legyen. Hú! Ez tényleg félelmetes. Nem ajánlom senkinek, hogy játszadozzom okkult filozófiákkal, vallásokkal, mert ha valami nem Istentől származik, akkor a Sátántól. Nincs középút. Azért nincs, mert a Biblia azt tanítja, hogy e világ fejedelme, vagyis a Földé, a Sátán. /Egyelőre!/ Isten bizonyos időkorlátban, de megengedte, hogy itt garázdálkodjon. Szerintem nem nagy újság az, hogy a Sátán létező, valóságos Személy. Félelmetes, és nagyon nem érdemes vele viccelődni sem. Jézus azonban a kereszten nemcsak a bűneinket törölte el végleg, hanem győzelmet aratott szellemi síkon is, legyőzte a Sátánt!!! Halleluja!

De! Bár a Sátán már tudja, hogy le van győzve, és igazán nem tud már nagy kárt tenni a hívőkben, a világban azonban rendkívül nagy negatív "munkát" végez. Nem nyilvánvalóan, hiszen az túl egyértelmű lenne, hanem sunyin és alattomosan, főleg a "világosság angyalának" köntösébe bújva. Mert hogy ő maga az is, a világosság angyala, ahogy a Biblia tanítja. Egykor kerub volt, és a mennyben Isten közelében szolgálhatott. De szemet vetett Isten trónjára, és emiatt kivettetett a mennyből, a földre. Vigyázzatok vele, inkább ne is foglalkozzatok mással, szaladjatok Jézus kitárt karjaiba!

Ezt nagyon szerettem volna megosztani veletek. Magammal. Mert hogy ahányszor belegondolok, nekem is szól a saját írásom. Nagyon is. Nincs filozófia és vallás, ami a mennybe vihet! Csakis egyedül az Élő, csodálatos Jézus Krisztus!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr411368228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása