Költözés előtt

2009.09.08. 12:08

Hála az Úrnak, megtaláltuk a számunkra ideális albérletet! Mindenkinek köszönjük a segítséget, főleg kedves barátnémnak, Erikának, akinek a "helyére" költözünk, ha végre nekik is elkészül a családi hajlékuk.

Nem irigylem magunkat! Megint dobozolni, mint a "Tóték", meg zsákolni, aztán az új házban megint kipakolni, helyére tenni mindent... Brrr! Itt is, négy és fél évvel ezelőtt, két hónapig tartott, mire eltűnt az utolsó doboz és szemeteszsák, és végre a szekrényből bukkantak elő a tiszta pólók és zoknik.

De hiszem, hogy mire túljutunk ezen a szakaszon, klassz kis új otthont kerekítünk a lakásból. A helye egyébként csak szűk körben lesz nyilvános, mert eldöntöttük végre a párommal, hogy elég az "átjáróházból", kicsi kis hajlékunk nyugalma érdekében csak a "beavatottak" fognak tudni a lakcímváltozásról.

Hogy milyen is lesz az új házikónk? Annyit elárulhatok róla, hogy végre van egy kis nappalink, amiről álmodtam, két kis szoba még pluszban, úgyhogy a gyerekek is külön alukálnak, és mi is. Központi fűtéses, vegyes tüzelésű kazánnal, így elhatároztuk, hogy idén végre kiélvezzük, hogy nem kell lefagyjon a kezünk főzés közben, vagy nem kell két perc alatt lezuhanyoznunk a minusz húszban, mert ott is meleg lesz! (Tudom, hogy ez evidencia, de a régi házban a telek elég nehézkesen teltek, habár szerettem itt lakni. Elromlott a fűtés a konyhában már az első télen, javíthatatlanul, a fürdőben pedig nem is volt, csak a vele összenyitható étkezőben.)

Szóval örülünk, de azt sem tudom, mihez fogjunk előbb. A fürdőt is ki kellene takarítani, de úgy gorombán, a konyha is kész katasztrófa... Jaj! Most az imakérésünk ez lenne mindenki felé, hogy imádkozzatok erőért nekünk, hogy össze bírjuk vakarni a lakást.

Egyébként megérkeztek az írásaim a blogtérről, aminek nagyon örülök. Végre itt is megtörtént a "költözés", és rendben ment minden, ahogy elnéztem. Remélem, békességre lelek itt, és örömre, sok barátra, keresztény testvérre, és kevesebb csalódásban lesz részem, mint amott volt. Erre vágyom. Ezért imádkozom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://remenyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr641368330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnaliszellő · http://www.remenyblog.blog.hu 2009.09.08. 13:55:52

@Spirál: Ez jól esik... jaj! Már azt hittem, nem is szól hozzám senki...
Rossz, hogy még nem ismerek senkit itt rajtad kívül. Nem látom, hol jelenik meg az írásom a főoldalon. Ill. hogy hol jelennek meg - már ha megjelennek - a friss írások, meg nem tudom, hogy kell kategóriába sorolni az írásomat. Nincs valami ötleted?

Előre is köszi! Legyen szép napod: Hajnaliszellő

Hajnaliszellő · http://www.remenyblog.blog.hu 2009.09.08. 13:57:13

Hogy tetszik az új blogsztájl-om? Na, csak dícsérni szabad... DDD::)))

Jó, vicceltem. De őszintén...))):::

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.09.08. 15:37:31

Nem jelennek meg a friss bejegyzések és a kommentek.
Így aztán itt közösség sincs. E szempontból teljesen más mint a Blogter.
A Nolblogon van még közösség. Annak a címoldalán szintén megjelennek a friss postok, sőt a nol.hu - n (Népszabadság honlapja) is.

Kategorizálás? Passz.
Az oldaldobozok közt látok olyat, hogy "rovatok". De nem sikerült rájönnöm a működésére. Valszeg így le is fogom szedni.
Marad a címkézés. :)

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.09.08. 15:48:00

Design?

Sokáig én nem szerettem a zöldet. Most is kék és sárga mániás vagyok. :) De az utóbbi fél évben rájöttem, van olyan zöld árnyalat, ami nyugtatóan hat rám! :)
Ez a zöld sem rossz.

Szerintem ezen a kék betűk nem az igaziak. És a két szélső sávon is lesz még dolgod.
Sokkal arányosabban osztanám el a dolgokat.
És a sorrenden is nagyban változtatnék.
Pl. a Címkéket tenném legalulra. Az hosszú, és mindig csak hosszabb lesz. "Cserébe" ritkán használja az ember.

De az a lényeg, neked legyen szép, és kényelmes a használata. :)

Hajnaliszellő · http://www.remenyblog.blog.hu 2009.09.09. 04:29:28

@Spirál: DDD::)) Tudtam, hogy lesz egy-két ötlete a "fiatalembernek"...)))::

Nekem tetszik, habár a kék betűkön változtatni szeretnék...))

Majd gyűjtök erőt. Nincs most nagyon kedvem ezzel foglalkozni, tudod, apu miatt, holnap lesz az évforduló, és összeszorul a szívem, ha belémnyilall...
tudom, Hukkk-nak ez nem gond, két perc alatt el is felejtette, hogy voltak szülei, akik felnevelték és gondot viseltek róla. Én nem ilyen vagyok.

Hajnaliszellő · http://www.remenyblog.blog.hu 2009.09.09. 04:32:41

Én szeretem a zöldet egyébként. Sőt, ez a kedvenc színem. Megnyugtat, és a természetet juttatja az eszembe, ahol meg szintén szeretek lenni. Most is legszívesebben egy csöndes, napsütötte mezőn ücsörögnék, hanyattdőlnék, és nézném a felhőket, hogy úsznak el a fejem felett...)))::

De ha jobban belegondolok, most épp hajnali 4 óra 32 van, és hát kb. 6-8 fok odakünn, erős harmatos fűvel...hm!

Jó, mondjuk délután...!!! DDD::)))

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2009.09.10. 00:42:53

Jó volt olvasni! Köszönöm! Isten áldása legyen Otthonotokon! Több Blog-rendszeren írogatok- még nem tudom,hogy hol leszek "otthon"...közösség az nagyon jó lenne!:-))!

Hajnaliszellő · http://www.remenyblog.blog.hu 2009.09.10. 05:47:44

@Zsolt520: Én is így vagyok ezzel, itt a blogolás közepette is fontos és klassz lenne, ha a hívők összefognának és tartanák a kapcsolatot. Örömet szereztél, hogy benéztél hozzám, bármikor szeretettel látlak!
És ez kölcsönös, én is olvaslak minden nap! Isten áldjon meg gazdagon a fejed búbjától a lábujjad hegyéig!

Szeretettel: Hajnaliszellő

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.09.10. 09:45:41

@Zsolt520: Mondjuk azon jót röhögnék ha a Blogterre mennél!
Most örülnek néhányan, hogy én és Hajnaliszellő lelépett onnan. Erre megjelennének helyettünk új keresztények. :)
Annyira megnézném néhány ember arcát. :)

A Jóisten bocsássa meg nekem ezt a kis "gonoszságot". :)
süti beállítások módosítása